UA  RU

+38 (044) 339 93 91

office.as@kvadrainvest.com

Контакт Центр KVADRA ASSISTANS для мережи закладів громадського харчування: 

Зручність для клієнтів: велика кількість клієнтів віддають перевагу спілкуванню по телефону для оформлення заявки або уточнення деяких питань;

Оперативність: на відміну від обробки повідомлення або звернення на сайті в режиме чату, де співробітники закладу не завжди на зв’язку, спілкування по телефону дозволяє оперативно прийняти замовлення, відповісти на питання клієнта або вирішити спірне питання;

Розширення бази клієнтів та індивідуальні пропозиції: здійснювати дзвінки клієнтам, отримувати дані про якість обслуговування, проводити опитування, залучати нових клієнтів, пропонувати індивідуальні знижки постійним клієнтам;

Лояльність: Viber, SMS, E-mail розсилка акційних та спецпропозицій по базі клієнтів.

Переваги співробітництва з Контакт Центром KVADRA ASSISTANS:

  • Автоматизація процесу та економія часу: після прийому дзвінка співробітники Контакт Центру внесуть необхідні дані (наприклад адресу, час доставки і т.і.) в базу.
  • Мінімізація фінансових витрат: не потрібно наймати персонал для обробки телефонних звернень, облаштовувати робоче місце або збільшувати навантаження на персонал, який замається обслуговуванням клієнтів.
  • Маркетингові дослідження: окрім приймання і обробки дзвінків, оператор проводить опитування клієнтів, здійснює «гарячі» та «холодні» дзвінки для залучення нових і утримання діючих клієнтів.

КОНТАКТИ

   + 38 044 339 92 91
   + 38 097 339 92 91
   + 38 050 339 92 91
   + 38 093 339 92 91
   м. Київ, вул. Срібнокільська, 22, оф. 175
   office.as@kvadrainvest.com