UA  RU

+38 (044) 339 93 91

office.as@kvadrainvest.com

Туристична галузь є висококонкурентною і привернути увагу саме до Вашої компанії допоможе якісне обслуговування з урахування новинок і тенденцій ринку туристичних послуг

Наявність контакт центру у туристичної агенції дає можливість туроператору не лише бути на постійному зв’язку зі своїми клієнтами, а й отримати достатню кількість часу на виконання робіт, не пов’язаних з телефонними перемовами.  

Контакт Центр KVADRA ASSISTANCE пропонує туристичним агенціям:

Організація «Гарячої лінії» —оперативний прийом необмеженого потоку вхідних звернень клієнтів цілодобово. Зворотній зв’язок.

Налаштування процесу інформування клієнтів — своєчасне та оперативне інформування клієнтів про будь-які акційні та спеціальні пропозиції, новини та нововведення. 

 Проведення маркетингових заходів – опитування та соціологічні дослідження з метою визначення цільової аудиторії компанії, якості послуг, що надаються, очікування клієнтів.

Актуалізація клієнтської бази для збільшення кількості продаж і нарощення кола  постійних клієнтів

Робота по підвищенню лояльності клієнтів. 

Якісна та своєчасна обробка кожного звернення клієнта за допомогою Контакт Центру дозволяє не упустити жодного клієнта. Наші оператори грамотно проконсультують з питань бронювання турів, замовлення авіаквитків і готельних номерів, проінформують щодо наявності гарячих путівок і вартості турів.

КОНТАКТИ

   + 38 044 339 92 91
   + 38 097 339 92 91
   + 38 050 339 92 91
   + 38 093 339 92 91
   м. Київ, вул. Срібнокільська, 22, оф. 175
   office.as@kvadrainvest.com