UA  RU  ENG

+38 (044) 339 93 91

office.as@kvadrainvest.com

При пошуку необхідного товару або послуги покупець потребує максимально повну інформацію про них. Стандартні питання: характеристика товару, його наявність, місця продажу, час роботи магазинів і т.і. потребують неодмінної відповіді інакше сумніви відштовхнуть клієнта від вашої компанії.

Відповіді на питання клієнтів

Оператори Контакт Центру професійно нададуть відповідь на будь-яке питання щодо товару точно слідуючи Вашим інструкціям. Надсучасне обладнання і потужна технічна база KVADRA ASSISTANCE дозволяє одночасно обробляти великий потік дзвінків. Клієнтам не доведеться чекати на телефоні – виділений багатоканальний номер дасть можливість додзвонитися кожному бажаючому.

Супровід акцій

Надати можливість кожному новому клієнту оперативно дізнатись детальні умови акції, строки її проведення і детальні умови можна звернувшись до KVADRA ASSISTANCE. Отримати всю вичерпну інформацію клієнт зможе протягом доби у будь-який час.

Підвищення лояльності клієнтів

Можливість зв’язатись з представником компанії в будь-який час без очікування і отримати чітку відповідь на питання значно підвищує довіру клієнта до компанії. Важливу роль тут відіграє компетентність, доброзичливість і ввічливість оператора. Спеціалісти KVADRA ASSISTANCE завжди дотримуються ділового етикету і навіть з дуже агресивно налаштованими клієнтами розмовляють професійно ввічливо.

Покращення якості продажу

Для оцінки ефективності Вашої маркетингової стратегії кожному клієнту може бути озвучене питання про його задоволеність якістю послуг. Виходячи з отриманих даних можна її відкоригувати з урахуванням потреб Ваших клієнтів.

КОНТАКТИ

     + 38 044 339 92 91
   + 38 044 339 92 91
   + 38 044 339 92 91
   + 38 044 339 92 91
   м. Київ, вул. Срібнокільська, 22, оф. 175
   office.as@kvadrainvest.com