UA  RU  ENG

+38 (044) 339 93 91

office.as@kvadrainvest.com

Переваги Служби нагадувань Контакт Центру:

Економія на співробітниках: на заробітній платі, обладнанні робочого місця, оренді приміщення і т.і.

Швидкість оповіщення: автоматичне нагадування дозволяє сповістити клієнта швидко і в зручний для нього час.

Приклад: якщо специфіка Вашого бізнесу потребує нагадування клієнтам у вечірній час, або, навпаки, перед початком робочого дня  Вам набагато зручніше використовувати Службу нагадувань, ніж будувати співробітнику нестандартний робочий день.

Кому корисна Служба нагадувань:

Спортивним комплексам – нагадування про нові програми, необхідність подовжити абонемент, час тренування, акційні пропозиції.

Туристичним агенціям – інформація про ціни на основні сезонні напрямки, гарячі тури і т.і.

Магазинам – швидке інформування про знижки, акції, надходження нових колекцій.

Салонам краси – нагадування про запланований візит, діючі знижки або акційні пропозиції.

Інтернет-магазинам – надає можливість інформувати про стан замовлення, його відправлення, надходження, доставку і т.і.

Банкам – стан рахунку, заборгованість, новини або акції.

Підприємствам ЖКГ і колекторським компаніям – нагадування про стан заборгованості і строки оплати комунальних послуг.

Можливості Служби нагадувань Контакт Центру KVADRA ASSISTANCE:

Передача голосових і текстових повідомлень великій кількості абонентів;

Взаємодія майже з будь-якою інформаційною системою компанії;

Динамічне формування повідомлення в залежності від заданих користувачем умов, а також інформації, яка утримується в базі даних;

Збереження інформації про результат дзвінка або повідомлення в базі даних із зазначенням дати, часу і результату дзвінка.

КОНТАКТИ

     + 38 044 339 92 91
   + 38 044 339 92 91
   + 38 044 339 92 91
   + 38 044 339 92 91
   м. Київ, вул. Срібнокільська, 22, оф. 175
   office.as@kvadrainvest.com