+38 (044) 339 93 91

office.as@kvadrainvest.com

Більшість салонів краси мають штатного адміністратора, який зустрічає і проводжає клієнтів, веде запис відвідувань, замовляє необхідні для роботи тренерів товари. І в них не залишається часу на дзвінки клієнтам з метою розповісти про діючі акції, нові послуги або спеціальні бонусні пропозиції. 

Контакт Центр KVADRA ASSISTANS допоможе підвищити лояльність клієнтів, «розворушити» неактивних клієнтів, збільшити кількість записів.

Переваги Контакт Центру KVADRA ASSISTANS для салонів краси:

  • Чітка дикція, доброзичливість, вміння працювати з негативом;
  • Вміння продати послуги, донести її основні переваги до потенційного клієнта;
  • Грамотно складена пропозиція, яка містить коротку інформацію про послугу, бонус, акцію, її переваги, вартість і строк дії.

Оператори Контакт Центру KVADRA ASSISTANS допоможуть:

  • Оперативно і своєчасно обробляти вхідні дзвінки, компетентно відповідаючи на всі питання клієнтів;
  • Інформувати клієнтів про новини в роботі салону – нові послуги, бонусні пропозиції за допомогою Viber, SMS, E-mail;
  • Нагадати клієнтам про день і час їх запису до салону;
  • Інформувати клієнтів про акційні пропозиції, знижки;
  • Проводити опитування для розуміння рівня якості сервісу і обслуговування в салоні краси.

КОНТАКТИ

   + 38 044 339 92 91
   + 38 097 339 92 91
   + 38 050 339 92 91
   + 38 093 339 92 91
   м. Київ, вул. Срібнокільська, 22, оф. 175
   office.as@kvadrainvest.com