Call Center KVADRA ASSISTANCE пропонує комплексну систему координації контактів і може стати повноцінним віртуальним офісом компанії, працюючи як відділ продажу, приймання і обробки замовлень.
Переваги використання Call Center KVADRA ASSISTANCE
- Підвищення лояльності клієнтів за рахунок надання професійного сервісу обслуговування;
- Переведення на обслуговування до Call Center стандартних питань дозволяє вивільнити співобітників Вашої компанії для вирішення вузько-профільних завдань;
- Гаряча лінія з можливістю виділення номеру 0 800;
- Автоматизований процес набору номерів;
- Відправлення комерційних, акційних і сезонних пропозицій через Viber, SMS, E-mail;
- Якісна і коректна обробка звернень;;
- Продаж товарів та послуг;
- Фіксація всіх аналітичних даних при взаємодії з клієнтом;
- Таємний покупець;
- Статистика звернень;
- Формування та актуалізація баз даних;
- Управління дебіторською заборгованістю, зокрема проблемною;
- Сучасне програмне забезпечення.
Ми допоможемо перетворити потенційного клієнта на постійного і задоволеного!
KVADRA ASSISTANCE - це:
- Ваша перемога над конкурентами - охоплення ринку, переманювання клієнтів, пробудження "пасивних" клієнтів;
- Використання комунікацій - прямий і зворотній зв'язок в режимі 24/7 за допомогою телефону, Viber, SMS, E-mail розсилок;
- Переведення значної частини обов'язків штатних співробітників на операторів Call Center дозволить суттєво оптимізувати витрати компанії;
- Підвищення ефективності роботи – ВИ зосереджуєтесь лише на розвитку свого бізнесу, в той час як МИ взаємодіємо з Вашими клієнтами;
- Таємні покупці дозволять оцінити рівень обслуговування Ваших клієнтів;
- Регулярний контроль результатів - статистика, графіки, опитування, звіти допомагають отримувати повну картину всіх економічних показників.
Миттєвий прийом дзвінків, оперативна обробка клієнтських звернень, надання вичерпних даних з будь-яких питань допоможе сформувати лояльне ставлення клієнта, просунути Ваш товар (послугу) і підвищити прибутковість бізнесу.