+38 (044) 339 93 91

office.as@kvadrainvest.com

На сьогодні великий відсоток споживачів здійснює покупки через Інтернет – саме так є можливість купити все необхідне швидко, не виходячи з дому, а саме головне – значно дешевше, ніж у звичайному магазині. 

Головна особливість Інтернет магазинів – відсутність можливості «вживу» побачити і доторкнутись до обраного товару, а картинка на сайті не завжди дає всю необхідну інформацію про товар.  Саме тому багато споживачів бажають отримати більше інформації і навіть порадитись з консультантом відносно свого вибору. І тут постає питання оперативності роботи, адже не отримавши відповіді на питання, які цікавлять, відразу, споживач починає шукати такий товар у конкурентів.

Call Center KVADRA ASSISTANCE пропонує Інтернет магазинам пакет аутсорсингових комунікаційних рішень, які забезпечать ефективну взаємодію з клієнтами. Комплекс послуг телемаркетингу охопить вхідні дзвінки і вихідні активності без високих витрат, які потрібні у випадку створення власного центру обробки викликів.

Оператори Call Center KVADRA ASSISTANS допоможуть:

  • Швидко відповісти на питання відносно особливостей товару, доставки і оплати;
  • Оперативно обробити вхідні дзвінки, заявки;
  • Проінформувати клієнтів про акції і нові надходження за допомогою Viber, SMS, E-mail розсилки;
  • Провести телефонні опитування і досліждення;
  • Організувати продаж товарів або послуг по телефону;
  • Створити та запровадити програми підвищення лояльності споживачів;
  • Збільшити продажі;
  • Надати кваліфіковану допомогу при здійсненні покупки.

КОНТАКТИ

   + 38 044 339 92 91
   + 38 097 339 92 91
   + 38 050 339 92 91
   + 38 093 339 92 91
   м. Київ, вул. Срібнокільська, 22, оф. 175
   office.as@kvadrainvest.com