+38 (044) 339 93 91

office.as@kvadrainvest.com

Пошук нових клієнтів — однин з напрямків роботи Call Center KVADRA ASSISTANCE. Наші оператори мають високу кваліфікацію, вони добре вміють спілкуватись з клієнтами, презентувати товари і послуги. З нашою допомогою Ви можете оперативно зібрати базу нових клієнтів, яким цікавий Ваш продукт або послуга.

Залучення нових клієнтів і презентація товарів по телефону потребують певного професіоналізму, всього за декілька хвилин необхідно встигнути зацікавити людину, провести кратку, але змістовну презентацію товару і послуги.

Як працює Call Center KVADRA ASSISTANCE на залучення нових клієнтів:

  • Оператори Контакт Центру проходять навчання, в якому знайомляться із запропонованим товаром або послугою, його перевагами і сценаріями його продажу;
  • Надалі дзвінки здійснюються від імені Вашої компанії, оператор намагається поспілкуватись з особою, яка відповідальна за прийняття рішення;
  • Відгук клієнта, позитивний або негативний, є основною метою дзвінка. В першому випадку Ви отримаєте ще одного клієнта, в другому - зрозумієте як покращити свою комерційну пропозицію;
  • Детальний звіт по проекту надасть Вам інформацію про кількість актуальних контактів, основні заперечення клієнтів, відсотку помилок в базі даних і перелік клієнтів, які погодились придбати Ваш продукт або послугу;
  • База для дзвінків формується по ряду критеріїв, які заздалегідь затверджуються. Це дозволяє більш точно визначити цільову аудиторію для роботи і підвищити кінцеву ефективність дзвінків. Наші оператори вміють зацікавити потенційного клієнта.
  • Час, необхідний для роботи по проекту, заздалегідь обумовлюється і завжди дотримується.

КОНТАКТИ

   + 38 044 339 92 91
   + 38 097 339 92 91
   + 38 050 339 92 91
   + 38 093 339 92 91
   м. Київ, вул. Срібнокільська, 22, оф. 175
   office.as@kvadrainvest.com