Контакт Центр KVADRA ASSISTANS надає широкий спектр можливостей для реклами, маркетингу і поліграфії, які припускають швидке інформування клієнтів і роботу з відгуками по товарам та послугам, що рекламуються.
Контакт Центр KVADRA ASSISTANS здійснює:
- телефонну комунікацію з метою запрошення на різноманітні заходи;
- надання безкоштовного номеру (8 800);
- ефективну роботу інтерактивного голосового меню;
- запис проведених телефонних розмов з отриманням важливої статистичної інформації для проведення досліджень.
Послуги телефонної підтримки Контакт Центру рекламної агенції гарантують успіх будь-якої BTL-акції, маркетингових досліджень або рекламної кампанії.
Для замовників агенцій та рекламодавців Контакт Центр KVADRA ASSISTANS надає такі послуги:
- Підтримка маркетингових кампаній (безкоштовні лінії 8-800). Організація гарячих ліній дозволяє отримати ефективний інструмент, який забезпечує якісне обслуговування великого обсягу вхідних повідомлень.
- Вихідні дзвінки і анкетування цільової аудиторії. Оператори Контакт Центру виконують комплекс робіт по здійсненню дзвінків від імені агенції по базі контактів агенції. В результаті агенція отримає лояльних клієнтів і необхідну для розвитку компанії інформацію, яка допоможе грамотно побудувати маркетингову стратегію по залученню потенційних клієнтів.
- Viber, SMS, e-mail розсилки не лише здатні підвищити довіру клієнтів, а і отримати гарний відгук на певні пропозиції.
- «Таємний покупець» дозволить провести анонімну перевірку якісного рівня співробітників і визначити недоліки в їх робочому процесі.
- Обробка вхідних замовлень.
- Реалізувати запрошення на заплановані заходи дозволить в мінімальні строки запросити і оперативно зареєструвати необхідну кількість учасників.
Для BTL відділів Контакт Центр KVADRA ASSISTANS надає наступні послуги:
- Здійснюємо підбір висококваліфікованих промоутерів для проведення масштабних промо акцій.
- Оперативна і якісна заміна промо персоналу.
- Оперативна обробка вхідних дзвінків, допомога в проведенні скоординованої рекламної кампанії.