Технічна підтримка клієнтів

Технічна підтримка клієнтів за допомогою віддаленого колл-центру призначається для надання допомоги та вирішення рядових питань в телефонному режимі без найму додаткових штатних співробітників. Залежно від якості надання даної послуги формується взаємозв'язок з покупцями, що безпосередньо впливає на імідж компанії.
Сервіс базується на таких напрямках:


• відповіді на найбільш поширені питання;
• розгляд стандартних звернень;
• рішення однотипних проблем і завдань.


В цілому, система побудована на багаторівневій структурі. Кількість рівнів визначається індивідуально для кожного підприємства, виходячи з діяльності, потоку клієнтів, категорії товарів. Стандартний варіант - трирівнева система.
Початковий етап: рішення нескладних і однотипних питань, визначення ознак і підстав виникнення проблеми, базова консультація. Близько 70% запитів вдається вирішити вже на цьому рівні.
Другий етап: якщо проблема все-таки не була вирішена, підключаються оператори колл-центру з більш поглибленими знаннями з конкретної проблеми. В даному випадку оператори використовують технічні інструкції та аналітичні методики.
Професійний рівень: всього близько 3% запитів потрапляють на розгляд до фахівців самої компанії-клієнта з надзвичайно високими знаннями в конкретному профілі. Часто такі запити пов'язані з новими, що раніше не виникають, проблемами.
В цілому, будь-які питання вдається вирішити в режимі онлайн через аутсорсингової виділену лінію для техпідтримки покупців і клієнтів. Тому замовити сервіс технічної підтримки через віддалений колл-центр - це вигідне рішення, яке покращує бізнес і швидко окупається.