Послуги таємного покупця (Mystery calling)

Одним з ефективних способів аналізу якості обслуговування клієнтів і рівня сервісу, що надається, а також відстеження конкуренції на ринку - визнана послуга таємного покупця (mystery calling). Вона входить в спектр послуг, що надаються нашим аутсорсинговим колл-центром в Києві. 

Суть даного інструменту полягає в тому, що спеціально навчені оператори здійснюють вихідні дзвінки до представників компанії з метою отримання конкретної інформації. Після на підставі отриманих даних оператор формує повноцінний звіт, де відображає:

  • Рівень продуктивності співробітників компанії, що перевіряється;
  • Рівень задоволеності від отриманого сервісу;
  • Якість послуг, що надаються;
  • Відповідність співробітника своєї посади і їх стійкість до стресів;
  • Оцінку якості обслуговування;
  • Статистичні показники за підсумком перевірки;
  • Рекомендації щодо поліпшення якості клієнтського сервісу. 

Таємний дзвінок - це метод оцінки рівня і якості телефонних консультацій, який дає підприємцю наочне уявлення про сервіс і про власних працівникків. Допомога «підставного гостя» просто необхідна, якщо ви прагнете вивести бізнес на зовсім інший рівень і підвищити продуктивність фірми.