Які продукти і послуги ви надаєте?

Серед послуг, що надаються компанією:

1. Послуга «мобільний маркетинг»

  • Проведення аналізу ефективності використовуваних інструментів
  • Розробка стратегії застосування онлайн-маркетингу
  • Складання плану і таймінгу акцій / розсилок / прозвонів
  • Актуалізація / розширення клієнтської бази
  • Viber-розсилки: від імені UAinfo
  • Оформлення alpha-імені компанії
  • Call-центр: комунікація "розсилка-консультація-покупка"
  • Таємний покупець і інші формати анкетування

2. Повнофункціональний Контакт-Центр

  • Гаряча лінія 24/7 (вхідна та вихідна)
  • Служба підтримки (Help desk, Service desk)
  • Служба прийому і обробки замовлень

3. Кредитування

  • Перевірка кредитної історії
  • Виправлення кредитної історії
  • Формування кредитної історії
  • Допомога в отриманні кредиту
  • Кредит під заставу майна
  • Рефінансування кредиту
  • Рефінансування позик

 

В чому основна задача контактного центру?

На даний час, у зв’язку із постійним ростом конкуренції, ведення всіх сфер бізнесу стає складнішим з кожним днем, вимоги Ваших клієнтів постійно зростають. У клієнтів величезний вибір, і чи зверне він увагу на Вашу компанію, Ваш продукт, Вашу послугу залежить від того наскільки клієнту співпрацювати з Вами не тільки вигідно, але і приємно. А це в першу чергу залежить від вміння фахівців, які працюють з Вашим клієнтом, якісно його обслуговувати та заохотити до співпраці. Контакт Центр KVADRA ASSISTANCE створений та орієнтований саме на забезпечення виконання даної задачі.

 

 

Які переваги використання Контакт центру  KVADRA ASSISTANCE?
  • Підвищення лояльності Ваших клієнтів за рахунок надання професійного сервісу обслуговування;
  • Залучення нових клієнтів, за допомогою комплексу дій мобільного маркетингу. Ми підберемо для вас цільову аудиторію, дійсно зацікавлену у ваших послугах, розширивши клієнтську базу і збільшивши рівень продажів.
  • Вивільнення фахівців Вашої компанії на рішення вузько-профільних завдань, за рахунок передачі в Контакт центр обслуговування стандартних питань;
  • Просування на ринку Ваших товарів, послуг або спеціальних пропозицій;
  • Організація гарячої лінії або лінії підтримки під Ваші рекламні акції / маркетингові акції;
  • Організація лінії підтримки для консультації діючих клієнтів;
  • Обслуговування необхідної Вашій компанії кількості звернень в будь-який час доби;
  • Отримання контролю обслуговування Ваших клієнтів, за рахунок надання записів розмов;
  • Надання необхідного для Вас звіту про виконану роботу.

 

Які послуги входять до сервісу «Вхідна лінія»?

В першу чергу це класичний сервіс «Гаряча лінія»

  • Служба підтримки клієнтів
  • Єдина довідкова служба
  • Підтримка рекламних акцій

При використанні даної послуги, Ваш клієнт отримає вичерпні відповіді на свої запитання: про компанію, її послуги та продукцію, рекламні акції, в будь-який зручний для нього час завдяки професійній роботі фахівців Контакт центру KVADRA ASSISTANCE.

По-друге – це послуга під назвою «Віртуальний офіс»

Підключення даної послуги дозволить Вашим клієнтам і Партнерам завжди перебувати на зв'язку з Вами. Дзвінок надходить в Контакт центр KVADRA ASSISTANCE, а наші фахівці, відповівши на нього і передавши необхідну інформацію від імені Вашої компанії, переведуть дзвінок при необхідності на будь-якого вашого співробітника, в будь-який ваш офіс або філію компанії.

  • Довідкова інформація про Вашу компанію
  • Підключення автоінформатора (наприклад, для неробочих годин і вихідних днів)
  • Прийом інформації від Ваших Клієнтів і Партнерів, а також інших запитів, необхідних для забезпечення функціонування Вашого бізнесу.

Для багатьох клієнтів корисною є послуга «Система отримання замовлень»

Дана послуга дозволить Вам передати в руки нашого Контакт центру завдання прийому замовлень, наприклад:

  • Забезпечення діяльності Інтернет-магазину
  • Виконання завдань реєстратури медичного закладу
  • Прийом заявок на бронювання квитків, рейсів та інше

 

Які послуги входять до сервісу «Вихідна лінія»?

Це такі телефонні сервіси, як анкетування і соціологічні опитування

Дана послуга дозволить Вам отримати зворотній зв'язок від клієнтів за допомогою проведення телефонного анкетування фахівцями Контакт центру KVADRA ASSISTANCE. Такого роду опитування дає можливість швидко і точно дізнатися переваги клієнтів і споживачів.

А також - маркетингові дослідження

Це система збору, обробки та аналізу інформативних даних про ситуацію на ринку для зменшення ризику підприємницької діяльності і прийняття відповідних обґрунтованих маркетингових рішень.

Кожен бізнесмен, комерсант чи підприємець, який працює на ринку, передусім повинен вивчити ринок, застосовуючи низку заходів та систему аналітичних досліджень маркетингової діяльності. Важливою складовою частиною маркетингової діяльності є маркетингові дослідження, як надзвичайно важливі заходи, які треба здійснювати планомірно і постійно, для співставлення очікуваних результатів з реальною ситуацією на ринку для своєчасного реагування на неї і внесення коректив у підприємницьку діяльність.

Новим та ефективним сервісом є служба нагадувань

Дана послуга спрямована на проведення вихідних дзвінків Вашим клієнтам з метою донесення до них необхідної інформації. В рамках використання служби нагадувань Ви вирішите наступні завдання:

  • Надання будь яких повідомлень за Вашим бажанням;
  • Запрошення на семінари, конференції;
  • Дзвінок ввічливості / відправка повідомлення з метою підвищення лояльності клієнта після здійснення покупки чи звернення;
  • Привітання та інше.

А для клієнтів, що працюють з базами даних ми передбачили так послугу як формування та актуалізація баз даних

Дана послуга дозволяє істотно підвищити розвиток Вашого бізнесу за допомогою визначення цільової аудиторії Ваших клієнтів і їх лояльності до Ваших продуктів та послуг.

Ми як підтвердимо для Вас вже наявну інформацію про клієнтів, так і сформуємо для Вас базу потенційних клієнтів чи партнерів.

Ми гарантуємо конфіденційність наданих нам даних, гарантуємо, що надані нам дані не будуть передані третім особам, для цього укладається відповідний договір про обмін та збереження конфіденційної інформації.

Кліентам, що дбають про якість сервісу та обслуговування буде цікава така пслуга, як Таємний покупець

Дана послуга є найпотужнішим способом відстеження якості роботи вашого персоналу, а також сильних і слабких сторін ваших конкурентів. Завдяки підключенню даної послуги, ви зможете з'ясувати різні аспекти коректності виконання вашими співробітниками своїх обов'язків: наскільки працівники вашої компанії ввічливі і грамотні в спілкуванні з клієнтами, ступінь їх стійкості до стресу і відповідність своїй посаді в професійному плані.

Крім того, за допомогою даної послуги, в ваших силах проаналізувати свої переваги перед конкурентами вашої компанії і можливі шляхи удосконалення і активізації напрямків діяльності.

 

Компаніям, що вже мають клієнтську базу, але хочуть збільшити кількість клієнтських звернень, знадобиться послуга підвищення рівня активності клієнтів

Дана послуга передбачає залучення клієнтів до активної співпраці, що дозволить Вам:

  • збільшити доходи за рахунок відновлення продажів клієнтам, які раніше користувалися вашими послугами
  • збільшити доходи за рахунок збільшення лояльності та додаткових продажів Вашим діючим клієнтам, перевід їх в розряд постійних
  • провести ефективні рекламні акції

 

Чи берете ви на себе функції продажів товарів та послуг?

Контакт центр  KVADRA ASSISTANCE готовий забезпечити залучення клієнтів для Вашої компанії:

  • фізичних та юридичних осіб по всій території України
  • залучення клієнтів може здійснюватися по наданій Вами клієнтській базі або за наявною у нас

Продаж Ваших товарів та послуг Контакт центром KVADRA ASSISTANCE відбувається шляхом здійснення цілого комплексу заходів, який може включати аналіз ринку, визначення цільової аудиторії, складання комерційних пропозицій, рекламних та інформаційних повідомлень, Viber, e-mail та sms розсилки, телефонні переговори, укладання договорів, тощо.

Ви самі обираєте етапи «воронки продаж», на яких Ви бажаєте нам передати та прийняти від нас клієнтів, тобто ви маєте можливість придбати «Холодних», «Теплих» чи «Гарячих» клієнтів.

 

Що таке послуга IVR? Кому вона рекомендована?

Система інтерактивної мовної взаємодії (Interactive Voice Response) дозволить Вашим абонентам отримати всю необхідну інформацію в оперативному режимі. Дане рішення дозволяє створювати гнучкі сценарії обробки викликів, надавати різну інформацію за запитом Абонента, враховує неправильно введені дані. Ми можемо використовувати різні голосові повідомлення і підказки, як надані Замовником так і записи професійних дикторів.

Можливість налаштування IVR для обробки вхідних викликів. Що дозволяє розвантажити вхідну лінію, а також шляхом голосового меню направити клієнта в підрозділ, який надасть вичерпну відповідь на питання клієнта.

Вихідні IVR розсилки. Дозволяють обробити клієнтську базу і проінформувати про послуги, товар чи акції. Після прослуховування повідомлення клієнт має можливість за допомогою голосового меню отримати більше інформації, або з’єднатись з фахівцем.

Система автоматичного відправлення SMS після прослуховування IVR повідомлення. Таким чином можливо :

  • Підтвердити замовлення клієнта
  • Надіслати контакти компанії
  • Подякувати за звернення

Запис голосових привітань, автовідповідачів, голосових меню (IVR) професійним диктором.

Голосове меню (IVR) або телефонне вітання - це запис, який чує ваш потенційний клієнт. Що  дозволяє з перших секунд справити потрібне враження на того, хто дзвонить.

 

Як здійснюється сервіс Viber, e-mail та sms розсилки?

Розсилки здійснюються для реалізації будь-яких Ваших проектів:

  • Інформування Ваших існуючих і потенційних клієнтів про послуги Вашої компанії, відкриття нових офісів / магазинів і т.п.
  • Привітання Ваших клієнтів зі святами
  • Нагадування про оплату Ваших послуг та інше.

Розсилки можуть здійснюватися як за базою телефонних номерів, що надаються Замовником, так і по базі, наявній в Контакт центрі KVADRA ASSISTANCE. Звертаємо Вашу увагу, що ми одна з небагатьох компаній, що офіційно співпрацює з Viber, і наші повідомлення приходять з приміткою перевірено Viber. Це значно збільшує відсоток перегляду / переходів на сайт, в результаті отримання таких повідомлень. Також є можливість розсилки з UTM мітками, що дає можливість ідентифікувати клієнтів, які зацікавились Вашою пропозицією.

 

Що входить в послугу розробки маркетингової стратегії?
  • Ми допомагаємо Замовнику з’ясувати його цільову аудиторію, вибрати продукт під акцію, підібрати необхідний набір інструментів для лідогенерації
  • Написання дієвих сценаріїв акцій, їх умов та текстів, що будуть спонукати клієнтів до здійснення покупки.