Послуга підтримки клієнтів компанії

Сьогодні, за часів сервісу, важливо забезпечити для клієнтів вашої компанії ефективну службу підтримки. Це досить важливо, так як рівень якості обслуговування клієнтів може просунути або зовсім зруйнувати ваш бізнес.
Потенційному клієнту або споживачеві товару необхідно мати можливість звернутися з запитанням і отримати оперативну відповідь; отримати кваліфіковану допомогу чи консультацію по послугах компанії; залишити відгук на товар, послугу, співробітника компанії, можливо, залишити на нього скаргу або висловити подяку; залишити пропозицію про співпрацю керівництву компанії без тривалих затримок.
Так чи інакше, будь-якому клієнту важливо мати можливість зворотного зв'язку з представниками компанії на постійній основі. Для цього в послуги колл-центру входить обробка та прийом дзвінків в якості служби підтримки.
Замовивши обслуговування в віддаленому контакт-центрі Kvadra Assistance, вам більше не потрібно відволікатися від роботи і залучати своїх співробітників для вирішення рядових питань з клієнтами. Тепер це буде турбота наших операторів, які здійснюють класифікацію та маршрутизацію запитів, надають професійну допомогу покупцям, записують всі пропозиції та скарги, а також відповідають на типові питання та вирішують дрібні проблеми клієнтів від імені вашої компанії. Ми також можемо організувати віддалене підключення до вашого обладнання для діагностики і вирішення інциденту