Посулга інформування клієнтів
Інформування клієнтів, яке здійснює наш аутсорсинговий колл-центр, необхідно для оповіщення великої кількості клієнтів про майбутні події, про акції та новинки компанії, про знижки і розпродажі. Завдяки інформуванню ви можете запропонувати клієнту оформити покупку на новий товар, запропонувати приємний бонус або запросить на новий івент.
Технології аутсорсингового контакт-центру Kvadra Assistance дозволяють це зробити якісно і в стислі терміни. Так як наші співробітники роблять велику кількість вихідних дзвінків одночасно і протягом всього дня, то варто говорить про максимальну ефективність. Ми також додатково розробляємо відповідний сценарій розмови, щоб зацікавити і не відлякати клієнта. У процесі інформування ми паралельно здійснюємо автоматизованих збір отриманих даних.
Крім цього можливі не тільки телефонні дзвінки, але і SMS - повідомлення на телефон, розсилки на Viber і електронну пошту з аналогічними пропозиціями.