Замовити послуги аутсорсингового колл центру в Києві

- одне з найбільш вірних, далекоглядних і вигідних рішень керівництва великих і дрібних підприємств. Тому що зараз актуально здійснювати торгівлю товарів і послуг через Інтернет, то якісне обслуговування вхідних дзвінків - це шлях до створення ідеальних умов для продажу. Замовити послуги аутсорсингового колл центру в Києві - одне з найбільш вірних, далекоглядних і вигідних рішень керівництва великих і дрібних підприємств.

ЩО ТАКЕ обслуговування вхідних ЛІНІЇ?

Ключова послуга віддаленого колл-центру Kvadra Assistance - це обслуговування вхідної лінії дзвінків. Дана система направлена ​​на можливість побудови якісного сервісу в компанії.

Переваги даної послуги полягають в:

• ефективному обслуговуванні потенційних клієнтів;
• відстеження та оцінки рівня сервісу;
• веденні аналітики і складанні звітів;
• збільшенні якості і швидкості обробки клієнтських звернень;
• підвищення рівня лояльності клієнтів;
• мінімальній кількості пропущених дзвінків.

Досить важко налагодити таку систему самостійно. Для цього необхідне спеціальне обладнання, ресурси і найголовніше - кваліфіковані оператори, які володіють навиком грамотної побудови розмови з урахуванням всіх основ техніки прийому дзвінків. Аутсорсинговий колл-центр включає наступні послуги в рамках обслуговування вхідної лінії: служба підтримки клієнтів компанії, активний продаж товарів, віртуальний секретар, цілодобова гаряча лінія і технічна підтримка.

ЩО ОТРИМУЮТЬ Наші клієнти?
При замовленні обслуговування вхідної лінії клієнти отримують широкий спектр можливостей, який дозволяє просувати бізнес, виводити його на новий рівень і розширювати клієнтську базу. У свою чергу наші фахівці-оператори приймають дзвінки і звернення від клієнтів від імені вашої компанії, відповідають на загальні питання, сповіщають про акції та спеціальні пропозиції, здійснюють розсилку по електронній пошті компанії, фіксують дані по клієнтах, складають і розширюють клієнтську базу. З нами показник пропущених дзвінків знижується до 3%, що говорить про максимальну ефективність. У процесі ведення «телефонного» діяльності довіреної компанії наші співробітники постійно контролюють розвиток бізнесу, складають звіти за кількістю звернень і записують розмови з клієнтом, щоб клієнт за підсумком зміг перевірити і переконатися в ефективності і необхідності даної послуги.

Прийом дзвінків
Прийом вхідних дзвінків нашим Контакт Центром. В основному, це відповіді наших співробітників на найбільш поширені питання. Готові опрацьовувати різні проекти, що вимагають спеціальних знань. Для цього прописуються спеціальні скрипти і проходить навчання менеджери, які будуть приймати участь в обробці дзвінків.

Прийом заявок і замовлень
Ваш бізнес інтенсивно розвивається і не вистачає людей щоб справлятися з потоком клієнтів? Або вам необхідно швидко почати обслуговування клієнтів на найвищому рівні? Тоді ця послуга для вас.

Віртуальний секретар
Прийом дзвінків займає у вас багато часу? Ми допоможемо вам структурувати потік дзвінків.
Йому необхідно особисто телефонувати клієнтам для підтвердження візиту та інформування про нові можливості. Ми готові взяти це на себе.

Гаряча лінія
Якщо ви хочете перебувати з вашими клієнтами на зв'язку 24 години на добу 7 днів на тиждень, давати консультації про ваші товари і послуги, поліпшити думку і відгуки про компанію - ця послуга просто незамінна.

Аналітика та звітність
Всі необхідні звітні дані, а також статистична інформація про виконану роботу, в тому числі запис дзвінків.

Технічна підтримка клієнтів
90% питань з технічної підтримки вирішуються по телефону. І якщо ви хочете скоротити витрати на утримання штату, що забезпечує дану послугу - замовляйте наш сервіс.