Послуги телемаркетингу (Холодні дзвінки)

Активні продажі по телефону за допомогою холодних дзвінків - актуальна і дієва послуга нашого аутсорсингового контакт-центру. Телефонний маркетинг не вимагає величезних витрат, до того ж, у такий спосіб ви можете скоротити витрати на рекламу.

Отже, телемаркетинг - це спосіб ненав'язливого спілкування диспетчера і потенційного клієнта через дзвінок, голосовий розсилку або SMS - повідомлення, метою якого варто продаж продукту.

Іншими словами - це і сходять дзвінки для обдзвону оператором клієнтської бази для презентації і продажу товарів або послуг.

Також метою холодних дзвінків можуть бути й інші напрямки, наприклад:

  • Отримання інформації для розробки стратегії маркетингової діяльності компанії;
  • Виявлення нових зацікавлених клієнтів для підключення інформаційної розсилки;
  • Формування звітів, виходячи з результатів телемаркетингу, для складання прогнозів щодо розвитку компанії;
  • Поширення в рамках цільової аудиторії ключової інформації про діяльність, продукти та ціновій політиці фірми. 

За допомогою технології «холодні дзвінки» можна значно збільшити щомісячний дохід компанії, так як продукція продається в рази швидше, а вартість ум уги окупається в мінімальні терміни.