Послуги телемаркетингу (Холодні дзвінки)
Активні продажі по телефону за допомогою холодних дзвінків - актуальна і дієва послуга нашого аутсорсингового контакт-центру. Телефонний маркетинг не вимагає величезних витрат, до того ж, у такий спосіб ви можете скоротити витрати на рекламу.
Отже, телемаркетинг - це спосіб ненав'язливого спілкування диспетчера і потенційного клієнта через дзвінок, голосовий розсилку або SMS - повідомлення, метою якого є продаж продукту.
Іншими словами - це вихідні дзвінки для обдзвону оператором клієнтської бази для презентації і продажу товарів або послуг.
Також метою холодних дзвінків можуть бути й інші напрямки, наприклад:
- Отримання інформації для розробки стратегії маркетингової діяльності компанії;
- Виявлення нових зацікавлених клієнтів для підключення інформаційної розсилки;
- Формування звітів, виходячи з результатів телемаркетингу, для складання прогнозів щодо розвитку компанії;
- Поширення в рамках цільової аудиторії ключової інформації про діяльність, продукти та ціновій політиці фірми.
За допомогою технології «холодні дзвінки» можна значно збільшити щомісячний дохід компанії, так як продукція продається в рази швидше, а вартість послуги окупається в мінімальні терміни.