Послуга гаряча лінія 24/7

Гаряча лінія визнається одним з найбільш ефективних і затребуваних способів взаємодії компанії і покупця. Це багатоканальна телефонна зв'язок для вхідних дзвінків з метою консультації і подальшої обробки заявок.

Дана пропозиція актуально для підприємств з великим товарообігом і постійним потоком клієнтів, де співробітники фізично не встигають грамотно обробляти заявки і приймати замовлення.

Звертаючись до послуг аутсорсингового колл-центру Kvadra Assistance, ви можете бути впевнені, що наші фахівці зможуть на 100% впорається з поставленим завданням в обслуговуванні клієнтів, з огляду на специфіку бізнесу.

Ми відповідаємо за оперативний прийом і обробку великого потоку вхідних дзвінків від потенційних клієнтів, надання їм усієї необхідної допомоги і грамотне вирішення проблемних питань.

З переваг, які ви отримаєте, підключивши послугу гарячої лінії через наш віддалений колл-центр, це:

  • можливість цілодобової роботи телефонної лінії, навіть у святкові та вихідні дні;
  • розвантаження штатних співробітників;
  • економія коштів;
  • надання докладної звітності за підсумками виконаної роботи;
  • швидкість обробки заявок;
  • високий рівень сервісу.