Послуга гаряча лінія 24/7
Гаряча лінія визнається одним з найбільш ефективних і затребуваних способів взаємодії компанії і покупця. Це багатоканальний телефонний зв'язок для вхідних дзвінків з метою консультації і подальшої обробки заявок.
Дана пропозиція актуально для підприємств з великим товарообігом і постійним потоком клієнтів, де співробітники фізично не встигають грамотно обробляти заявки і приймати замовлення.
Звертаючись до послуг аутсорсингового колл-центру Kvadra Assistance, ви можете бути впевнені, що наші фахівці зможуть на 100% впоратись з поставленим завданням в обслуговуванні клієнтів, з огляду на специфіку бізнесу.
Ми відповідаємо за оперативний прийом і обробку великого потоку вхідних дзвінків від потенційних клієнтів, надання їм усієї необхідної допомоги і грамотне вирішення проблемних питань.
З переваг, які ви отримаєте, підключивши послугу гарячої лінії через наш віддалений колл-центр, це:
- можливість цілодобової роботи телефонної лінії, навіть у святкові та вихідні дні;
- розвантаження штатних співробітників;
- економія коштів;
- надання докладної звітності за підсумками виконаної роботи;
- швидкість обробки заявок;
- високий рівень сервісу.