Всі служби доставки – будь то кур’єрська, адресна або доставка центру видачі мають величезну кількість як вхідних, так і вихідних телефонних звернень.
Не секрет, що набагато дешевше подзвонити пару раз клієнту, аніж відправити його не за тою адресою – такі помилки несуть додаткові витрати, які пов’язані зі збільшенням транспортних витрат, а також збільшенням часу зберігання посилки на складі перевізника.
Саме це є основною причиною, по якій бізнес-процеси всіх служб доставки не можуть обійтись без Call Center.
Call Center KVADRA ASSISTANS допоможе службам доставки:
- Підвести ціну обробки одного замовлення до єдиної вартості і знизити витрати на обробку одного замовлення;
- Забезпечимо прискорення процесу дзвінків клієнтам, а також покращимо якість обміну даними між бізнес-підрозділами;
- Налагодимо систему Viber, SMS інформування клієнтів про надходження посилки;
- Нагадаємо клієнту, щоб не забув забрати свою посилку зі складу;
- Узгодимо місце і час доставки товару.