Туристична галузь є висококонкурентною і привернути увагу саме до Вашої компанії допоможе якісне обслуговування з урахування новинок і тенденцій ринку туристичних послуг
Наявність контакт центру у туристичної агенції дає можливість туроператору не лише бути на постійному зв’язку зі своїми клієнтами, а й отримати достатню кількість часу на виконання робіт, не пов’язаних з телефонними перемовами.
Контакт Центр KVADRA ASSISTANCE пропонує туристичним агенціям:
Організація «Гарячої лінії» —оперативний прийом необмеженого потоку вхідних звернень клієнтів цілодобово. Зворотній зв’язок.
Налаштування процесу інформування клієнтів — своєчасне та оперативне інформування клієнтів про будь-які акційні та спеціальні пропозиції, новини та нововведення.
Проведення маркетингових заходів – опитування та соціологічні дослідження з метою визначення цільової аудиторії компанії, якості послуг, що надаються, очікування клієнтів.
Актуалізація клієнтської бази для збільшення кількості продаж і нарощення кола постійних клієнтів
Робота по підвищенню лояльності клієнтів.
Якісна та своєчасна обробка кожного звернення клієнта за допомогою Контакт Центру дозволяє не упустити жодного клієнта. Наші оператори грамотно проконсультують з питань бронювання турів, замовлення авіаквитків і готельних номерів, проінформують щодо наявності гарячих путівок і вартості турів.