Комплексна телемаркетингова підтримка допоможе стимулювати покупну активність і збільшити продаж, підвищити рівень обслуговування клієнтів і керувати лояльністю.
Послуги Call Center KVADRA ASSISTANS для мережевих магазинів:
- Інформування покупців щодо місцезнаходження, режиму роботи, асортименту, наявності товару у тому чи іншому магазині, цінах, новинках, умовах повернення товару, акціях і дисконтній програмі;
- Багатоканальність, передове обладнання, професійні оператори гарантують, що кожен дзвінок буде прийнятий і магазин буде завжди на зв’язку зі споживачем;
- Легкий і «красивий» міський номер стане основною точкою контакту клієнтів з конкретною мережею магазинів. Номер можна анонсувати в рекламі, на чеках, дисконтних картках і т.і.
- Підключення номеру 0 800 підвищить довіру покупців. Він дозволить клієнту здійснювати безкоштовний дзвінок навіть з інших міст і мобільних телефонів;
- Гаряча лінія підтримки рекламних акцій.
- Незамінною є підтримка Контакт Центру при організації різних промоакцій, конкурсів, вікторин та інших стимулюючих заходів, надаючи інформацію в режимі 24/7/365 і дізнатись деталі акції, її умови і строки дії.
Співпраця з Call Center KVADRA ASSISTANS надає можливість мережевим магазинам заощаджувати витрати, своєчасно і оперативно обробляти кожне звернення і не упустити жодного клієнта.