Бізнес девелоперських компаній і ріелторських агенцій тісно пов'язаний зі спілкуванням з клієнтами. Контакт Центр дозволить оптимізувати внутрішню роботу, зменшити витрати, підвищити якість послуг і спростити процес спілкування з клієнтами, а також забезпечить тісний контакт з клієнтами і прискорить укладення угод.
Переваги Контакт Центру KVADRA ASSISTANS для девелоперських компаній і ріелторських агенцій:
- Комплексна підготовка спеціалістів у відповідності до специфіки діяльності компанії: співробітники Контакт Центру проходять навчання, ретельно вивчають ринок нерухомості і основні напрямки в обслуговуванні клієнтів і їх потреби;
- Різні види робіт з запитами клієнтів: технічне обслуговування, приймання заявок, призначення зустрічей, заключення договорів на обслуговування, уточнення деталей угоди, робота з претензіями і т. і.;
- Зниження робочого навантаження на штат агенції нерухомості: співробітники Контакт Центру візьмуть на себе дзвінки клієнтам і роботу на вхідних дзвінках, що звільнить час основного штату компанії для виконання більш актуальних завдань;
- Підвищення лояльності клієнтів: цілодобова робота гарячої лінії дозволить клієнтам звертатись за підтримкою в будь-який час, що підвищить рівень довіри компанії і розширить перспективи співробітництва;
Послуги Контакт Центру KVADRA ASSISTANS для девелоперських компаній і ріелторських агенцій:
- Роботу з клієнтською базою, включаючи обробку вхідних дзвінків, актуалізацію списку контактів, залучення нових і повернення неактивних клієнтів;
- Вихідні дзвінки для інформування клієнтів по акціям і пропозиціям послуг, активний продаж, запрошення на заходи;
- Підготовка системи автоматичного інформування, яка передбачає запис повідомлень для самостійного прослуховування абонентом;
- Створення картотеки по актуальній базі клієнтів, ведення статистики, проведення опитувань і анкетування з метою з’ясування потреб абонентської аудиторії, оцінки якості роботи спеціалістів агенції нерухомості;
- Створення і забезпечення роботи цілодобової гарячої лінії (8 800)
- Телемаркетинг для активного просування послуг, запрошення клієнтів на актуальні заходи, холодні дзвінки.