Call Center для Автосалону – це можливість збільшити рівень продажу, бути на крок попереду конкурентів, наростити прибуток і при цьому не витрачати великих коштів на рекламу. Правильно організована робота Call Center є не лише міцним комунікаційним інструментом, а й ефективним засобом підвищення лояльності клієнтів.
Послуги Call Center KVADRA ASSISTANS для Автосалонів:
- Чітке і швидке обслуговування вхідних дзвінків на гарячу лінію;
- Кваліфікована і грамотна консультація клієнтів в період проведення рекламних кампаній, акцій та спецпропозицій;
- Проведення вихідних дзвінків допоможе повідомити клієнтів про майбутні тест драйви, нагадати про техобслуговування. Завдяки дзвінкам можна дізнатись про рівень задоволеності клієнтів сервісом і переліком послуг;
- Розсилка Viber, SMS, E-mail дозволить повідомити клієнтів про майбутні заходи або акції, донести потрібну інформацію.
Call Center KVADRA ASSISTANS допоможе:
Керувати лояльністю: від імені Автосалону привітати клієнтів зі святами, проінформувати про нові надходження, послуги, акції, спецпропозиції.
Провести маркетингові дослідження: телефонні опитування і анкетування як реальних, так і потенційних клієнтів для ефективного аналізу потреб, попиту і якості обслуговування.