Call Center KVADRA ASSISTANS для мережи закладів громадського харчування:
Зручність для клієнтів: велика кількість клієнтів віддають перевагу спілкуванню по телефону для оформлення заявки або уточнення деяких питань;
Оперативність: на відміну від обробки повідомлення або звернення на сайті в режиме чату, де співробітники закладу не завжди на зв’язку, спілкування по телефону дозволяє оперативно прийняти замовлення, відповісти на питання клієнта або вирішити спірне питання;
Розширення бази клієнтів та індивідуальні пропозиції: здійснювати дзвінки клієнтам, отримувати дані про якість обслуговування, проводити опитування, залучати нових клієнтів, пропонувати індивідуальні знижки постійним клієнтам;
Лояльність: Viber, SMS, E-mail розсилка акційних та спецпропозицій по базі клієнтів.
Переваги співробітництва з Call Center KVADRA ASSISTANS:
- Автоматизація процесу та економія часу: після прийому дзвінка співробітники Call Center внесуть необхідні дані (наприклад адресу, час доставки і т.і.) в базу.
- Мінімізація фінансових витрат: не потрібно наймати персонал для обробки телефонних звернень, облаштовувати робоче місце або збільшувати навантаження на персонал, який замається обслуговуванням клієнтів.
- Маркетингові дослідження: окрім приймання і обробки дзвінків, оператор проводить опитування клієнтів, здійснює «гарячі» та «холодні» дзвінки для залучення нових і утримання діючих клієнтів.