На сьогодні великий відсоток споживачів здійснює покупки через Інтернет – саме так є можливість купити все необхідне швидко, не виходячи з дому, а саме головне – значно дешевше, ніж у звичайному магазині.
Головна особливість Інтернет магазинів – відсутність можливості «вживу» побачити і доторкнутись до обраного товару, а картинка на сайті не завжди дає всю необхідну інформацію про товар. Саме тому багато споживачів бажають отримати більше інформації і навіть порадитись з консультантом відносно свого вибору. І тут постає питання оперативності роботи, адже не отримавши відповіді на питання, які цікавлять, відразу, споживач починає шукати такий товар у конкурентів.
Call Center KVADRA ASSISTANCE пропонує Інтернет магазинам пакет аутсорсингових комунікаційних рішень, які забезпечать ефективну взаємодію з клієнтами. Комплекс послуг телемаркетингу охопить вхідні дзвінки і вихідні активності без високих витрат, які потрібні у випадку створення власного центру обробки викликів.
Оператори Call Center KVADRA ASSISTANS допоможуть:
- Швидко відповісти на питання відносно особливостей товару, доставки і оплати;
- Оперативно обробити вхідні дзвінки, заявки;
- Проінформувати клієнтів про акції і нові надходження за допомогою Viber, SMS, E-mail розсилки;
- Провести телефонні опитування і досліждення;
- Організувати продаж товарів або послуг по телефону;
- Створити та запровадити програми підвищення лояльності споживачів;
- Збільшити продажі;
- Надати кваліфіковану допомогу при здійсненні покупки.