Стимулювати покупну активність, збільшити продаж, підвищити рівень обслуговування клієнтів і керувати лояльністю допоможе комплексна телемаркетингова підтримка.
Послуги Контакт Центру KVADRA ASSISTANS для монтажних компаній:
- Багатоканальність, передове обладнання, професійні оператори гарантують, що кожен дзвінок буде прийнятий і компанія буде завжди на зв’язку зі споживачем;
- Легкий і «красивий» міський номер стане основною точкою контакту клієнтів з компанією. Номер можна анонсувати в рекламі, дисконтних картках і т.і.;
- Підключення номеру (8 800) підвищить довіру покупців. Він дозволить клієнту здійснити безкоштовний дзвінок навіть з інших міст і мобільних телефонів;
- Гаряча лінія підтримки рекламних акцій;
- Оператор Контакт Центра проконсультує про дату і час монтажу;
- Контакт Центр проінформує про режим роботи компанії, асортименті і наявності товару, цінах і новинках;
- Робота зі скаргами і рекламаціями.