Мінімізація витрат, бажання зосередитись безпосередньо на розвитку, впровадженні інноваційних технологій, розширенні комплексу послуг і постійна робота над підвищенням якості обслуговування клієнтів призвели до того, що все частіше бізнес використовує в своїй роботі аутсорсинг.

Банківський сектор спочатку з великою недовірою ставився до перехода на аутсорсинг саме Контакт Центру, побоюючись втрати конфіденційності для клієнта. Але рівень захисту, вірно налагоджені алгоритми роботи і чіткий розподіл функціоналу між операторами сприяли позитивним змінам.

«На сьогодні, наш Контакт Центр успішно співпрацює з кількома банками України, розповідає Роман Кривец, куратор компанії KVADRA ASSISTANCE, - з деякими ми починали роботу з пари послуг, а надалі лише розширювали співпрацю і перелік послуг на аутсорсинг. А інші банки з самого початку замовляли повний комплекс послуг саме для свого сектору. Оператори нашого Контакт Центру проходять відповідне навчання і тренінги, вони чітко розуміють свої функціональні обов’язки і специфіку роботи з банківськими установами. І найголовніше – з метою захисту даних по кожному клієнту нами запроваджена сучасна і надійна система безпеки, яка гарантує збереження повної конфіденційності і унеможливлює втрату або оприлюднення будь-якої інформації в рамках банківського обслуговування»

Дізнатись детальніше, які саме послуги надає Контакт Центр для банківського сектору та інших секторів економіки можна на сайті групи компаній KVADRA INVEST, до якого входить компанія KVADRA ASSISTANCE.

ass2