Для того, щоб розсилка справила на аудиторію максимальний ефект, Контакт Центр KVADRA ASSISTANCE пропонує додаткову послугу - створення маркетингової стратегії, в яку входить: аналіз цільової аудиторії і сегментування клієнтської бази, генерація інформаційних приводів для розсилок, розробка дизайну акцій, максимальна персоналізація розсилки, використання періоду купівельної активності. А також можливість створити і прикріпити мультимедіа до основного тексту для залучення уваги користувачів. Це ексклюзивна послуга компанії.

Базуючись на практиці, можна стверджувати, що всі ці методи дають максимальний ефект при використанні в комплексі.

Резюмуючи, можна звести переваги і зручності від використання Контакт Центр до наступних:

✅ Оптимізація шляху покупця і скорочення терміну прийняття рішення про покупку

✅ Скорочення числа скасованих замовлень

✅ Збільшення числа продажів і розширення середнього чека

✅ Визначення, підвищення и контроль якості обслуговування

✅ Отримання даних для прогнозування продажів і навчання менеджерів

✅ Ефективне управління витратами на трудові ресурси

Кому потрібний Контакт Центр🎧

Будь-яка компанія, де відбувається регулярна взаємодія з цільовою аудиторією і здійснюються продажі товарів або послуг, може вдатися до послуг контактного центру для поліпшення якості обслуговування. Це може бути як велика мережева компанія, так і маленький амбітний стартап.

Компанія KVADRA ASSISTANCE надає професійні рішення для різних сфер бізнесу, серед яких:

✔️ онлайн і оффлайн магазини

✔️ туристичні оператори та агентства

✔️ банки та страхові компанії

✔️ служби доставки

✔️ служби таксі

✔️ провайдери зв'язку

✔️ пасажирські перевізники

✔️ сфера освіти

✔️ виробники і дистриб'ютори різної продукції

👍Чому аутсорс – правильний вибір

Аутсорсингові Контакт Центри забезпечують технічну підтримку клієнтів, надають професійну допомогу в створенні баз даних, проведенні маркетингових досліджень та інших актуальних питаннях, впоратися з якими самостійно підприємствам проблематично.

Поширеною помилкою є здійснення розрахунку виключно на виплату заробітних плат менеджера з продажу. Для забезпечення роботи потрібна побудова власної телефонії, CRM системи, IT підтримки, організація і оренда робочих площ, організація безперебійної роботи і навчання персоналу. Що при кількості операторів до 40 осіб складає до 50% всіх витрат на персонал.

Крім того, за статистикою Контакт Центр обробляє в 4 рази більше клієнтів, ніж менеджер з продажу, тим самим збільшуючи їх ефективність.

Цей підхід дозволяє направити трудові ресурси на рішення більш важливих завдань, скоротити фонд зарплати і оптимізувати роботу компанії. Всі дзвінки будуть направлятися в контакт центр, де оператор в межах повноважень проінформує клієнта.

Наші співробітники систематично проходять спеціалізовані тренінги, навчання з техніки продажів і взаємодії з покупцями. Провідні фахівці розробляють скрипти розмов для різних цілей, виходячи з попереднього вивчення бізнесу, товарів (послуг), проблем відвідувачів і які рішення вони можуть отримати при зверненні до вас.

У підсумку, звертаючись за послугами телемаркетингу до професіоналів, ви отримуєте кваліфікованих фахівців, за плечима яких вже не один успішно реалізований проект. А чим більше досвіду і знань у оператора, який реалізує ваші продукти - тим більше він зможе продавати товарів / послуг.

Компанія KVADRA ASSISTANCE має досвід виконання різних комплексних проектів із залученням послуг мобільного маркетингу та контактного центру, має в своєму розпорядженні два майданчики контактних центрів і забезпечить максимально ефективну реалізацію задач вашої компанії.

ass3