Для того, щоб розсилка справила на аудиторію максимальний ефект, Контакт Центр KVADRA ASSISTANCE пропонує додаткову послугу - створення маркетингової стратегії, в яку входить: аналіз цільової аудиторії і сегментування клієнтської бази, генерація інформаційних приводів для розсилок, розробка дизайну акцій, максимальна персоналізація розсилки, використання періоду купівельної активності. А також можливість створити і прикріпити мультимедіа до основного тексту для залучення уваги користувачів. Це ексклюзивна послуга компанії.

Телемаркетинг вже третій десяток років залишається ефективним джерелом прибутку для бізнесу. Завдяки тому, що сучасні інструменти дають можливість складати точні клієнтські бази – використовувати послуги контакт центрів актуально для B2B і B2C сегментів.

К 3-х летию создания KVADRA ASSISTANCE компания провела программу геймификации персонала!

Знакомьтесь с нашими победителями!

КОНТАКТ ЦЕНТР KVADRA ASSISTANCE ТУРОПЕРАТОРАМ і АВІАПЕРЕВІЗНИКАМ✈️

Відпускний період суттєво збільшив навантаження на авіаперевізників, які з комфортом доставляють відпочиваючих до різноманітних закордонних курортів.

І, як наслідок, ми стикаємось із затримкою або скасуванням рейсів, про що нас не завжди повідомляють завчасно. Звісно, це викликає незадоволення пасажирів.

СТАРТУЄМО СЬОГОДНІ, 20 ЛИСТОПАДА 2018 РОКУ!!!